The Butterfly Effect

|

Jumat, 19 Agustus 2005

Ada film yang sangat menarik yang baru saja aku tonton.
Film ini berjudul "The Butterflt Effect".
Benar2 film yang bisa membaca dan menjawab rasa penasaran dan keiinginan terdalamku.
Aku memang selalu menginginkan untuk dapat kembali ke masa kecilku tetapi
dengan pemikiran yang aku miliki saat ini.
Aku ingin memperbaiki keadaan.
Yup, aku ingin memperbaiki setiap kesalahan yang telah aku buat.
Aku ingin menjadikan segalanya jauh lebih baik dari apa yang ada saat ini.
Film ini telah menyadarkanku bahwa apa yang telah terjadi di masa lalu biarlah terjadi.
Jadikanlah itu sebagai pelajaran dan kenangan yang penuh makna dan manis untuk diingat.
Dan setiap hal sekecil apapun yang kita lakukan saat ini akan membuat
suatu perubahan besar untuk masa yang akan datang.
Benar2 film yang sangat menarik dan inspiratif lagi kontemplatif :)

"It has been said that something as
small as the flutter of a butterfly's
wing can ultimately cause a typhoon
halfway around the world"

"Change one thing, Change everything"

4 comments:

Anonymous said...

The Zotob worm blame game
While it doesn't take much to get pro- and anti-Microsoft camps throwing online jabs at one another, the friction was only fueled this week by a worm attacking the Windows 2000 operating system .
Interesting blog you have.

Maybe you will find my site stress worthwhile too.
Stop by, if you are interested in stress stuff.

Anonymous said...

For the Niche Film Audience, Studios Are Appealing by Blog
Movie studios typically advertise on television and in newspapers in search of the biggest possible opening-weekend audience.

So this is blogging... cool! I have a rosegarden tutorial related site, but sites aren't dynamic, are they? Guess I need to start a blog too - looks like a lot of fun! Anyway - if you feel like checking out my static rose gardening contributios, feel free to check out my site anytime :-)

Anonymous said...

http://ephedra-moza.blogspot.com/
Dont forget!

Anonymous said...

This is very interesting site... Your home value