Upgrade Kernel Linux 2.6.15

|

Akhirnya aku berasil juga upgrade kernel FC4 ku ke kernel Linux 2.6.15

[boedy@setia ~]$ uname -svr
Linux 2.6.15-1.1831_FC4smp #1 SMP Tue Feb 7 13:48:31 EST 2006

Padahal awalnya aku cukup kesulitan untuk mengupgrade kernel Linux ku dari 2.6.14 ke 2.6.15
karena adanya dependency dengan udev
Tapi akhirnya atas bantuan dari rekan2 milis tanya-jawab@linux.or.id akhirnya bisa juga kernel Linux ku diupgrade :)

Wahhh tapi sayangnya setelah diupgrade, login screen jadi rada2 ngaco :(

Masalah lain untuk dipecahkan :)

11 comments:

Willy Sudiarto Raharjo said...

Congratulations. Aku juga barusan upgrade ke 2.6.15.4, ini baru mau ke 2.6.15.5 :D

Willy Sudiarto Raharjo said...

Sekarang udah pake 2.6.16

sigit said...

Congratulations kamu dah berhasil upgrade kernelna....
btw, boleh donk aku minta caranya... mo update kernel jg neh.... dari 2.6.15.x ke 2.6.17.rc1

thanks before.... =D
via japri aja klo boleh....

mlyc8yaie64zr said...

Get any Desired College Degree, In less then 2 weeks.

Call this number now 24 hours a day 7 days a week (413) 208-3069

Get these Degrees NOW!!!

"BA", "BSc", "MA", "MSc", "MBA", "PHD",

Get everything within 2 weeks.
100% verifiable, this is a real deal

Act now you owe it to your future.

(413) 208-3069 call now 24 hours a day, 7 days a week.

Rockerz said...

Hai, saya suka membaca blog untuk menambah ilmu dan maklumat. Setiap hari sekurang-kurangnya saya lawat 20 blog. Blog anda adalah antara yang paling menarik untuk hari ni. Keep up the good work!

Terlanjur saya di sini, tahukah anda apa yang BOLEH MENJADIKAN ANDA KAYA. Sistem Menjana Wang Secara Automatik. Pendaftaran Percuma. Peluang peluang perniagaan di rumah di sini.

Karl Hiunzm said...

Hai, Anda mempunyai blog yang hebat! Saya akan bookmark blog anda!

Saya ada website jana wang automatik. Peluang jana wang automatik di sini.

Lawatilah website saya bila ada masa lapang :-)

Khairul Nizam Zainon said...

Hai, Anda mempunyai blog yang hebat! Saya akan bookmark blog anda!

Saya ada website kerja dari rumah. Peluang kerja dari rumah di sini.

Lawatilah website saya bila ada masa lapang :-)

qy4zp25x said...

hey, I just got a free $500.00 Gift Card. you can redeem yours at Abercrombie & Fitch All you have to do to get yours is Click Here to get a $500 free gift card for your backtoschool wardrobe

we8eye68 said...

hey, I just got a free $500.00 Gift Card. you can redeem yours at Abercrombie & Fitch All you have to do to get yours is Click Here to get a $500 free gift card for your backtoschool wardrobe

Anonymous said...

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it Rowboat book shelves Discussion forum oral sex Water efficient washers Tiny tits that eat pussy protective eyewear built on dental nitrous nosepiece Buy fetish sex toy online Increase topamax Free craps tip Chrysler 300 c limo Adipex cheap cod umaxppc Group sex bondage http://www.compare-digital-cameras-0.info/Digital_web_camera.html Custom fit plastic floor mats

Anonymous said...

That's a great story. Waiting for more. 2000 land rover range rover http://www.botox-alternatives.info Street craps how to is concerta a steroid Velvet pants suit womens Affiliate program best internet marketing company affiliate Eczema herpeticum symptoms Baccarat light fixtures Pyrex coffee maker treatment eczema Cobra radar laser detector 9560 Portland oregon school districts http://www.bartending-school-ohio.info/marketing_degree.html Sports betting book maker volvo manual online sanyo blue tooth cell phone cellphone+numbers Strawberry shortcake booster seat cover